Monday, October 05, 2009

Falahiah Selamanya~!!!!

Kali ini berita bergambar.Tiada yang menarik sangat, cuma kadang-kadang rasa gembira pun ada bila tengok gambar-gambar lama. Sememangnya, setiap pelajar asrama di Falahiah akan melalui detik-detik iaitu dengan nasyid, dakwah fardiyyah a.k.a adik angkat la kot, kawan-kawan lelaki yang memang sekepala dan usrah pada adik-adik tingkatan 1,2 dan 3. Kalau dibuka semua ceritanya, pasti meruntun kenangan indah.



nasyid MADANI Falahiah~kalau Falahian's tak kenal,malu lar,hehe...




saya bersama anak dakwah fardiyyah; ridhzuan



kawan-kawan lelaki~FALAHIAN's





geng SPM 2002~falahian's




saya dan anak usrah's tercinta selamanya..


Dan yang paling nak tergelak, saiz saya yang agak mengecut dulu kalau nak dibandingkan dengan sekarang. Sekarang dah agak mengembang,hehehe...

Apa-apa pun, layan...

p/s-Falahiah selamanya~PEACE!!!

9 comments:

fairuspeng said...

wah, back up singer paling baik tu....

mujurlah tak perhan ade adik angkat atau jadi adik angkat..
kontroversi betul tu

saffmukmin said...

hehhe...kontroversi jgk la.beso la falahiah,hehe..

ramai lg back up singer hok sedap,hehe..

Anonymous said...

saya ingat lg Madani~huhu

Asyraf Shari said...

Madani, dulu,kini dan selamanya.. Ingat kenangan pertandingan solo (jaki) tok ingat lirik :).. En Redhuan napok slim la hehe

saffmukmin said...

ust asyraf:jolo2..kngn selamanya..hehe.en redhuan ms ni mkn skt,sbb tu napok slim,hehe

saffmukmin said...

anon:ye ke..Falah jg?hehe..madani kn sume org ingt,hehe

Anonymous said...

jemput abg ke http://al-falahiah.com

mungkin abg boleh kongsi gambar kenangan falahiah disitu..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

鯛魚燒Star said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚