Monday, February 16, 2009

Tengok Apa tu....

Tiba-tiba ada rasa rindu kat seseorang. Rupanya rindu tu adalah rindu kepada dua orang anak saudara mukmin yang bila diberi untuk tengok gambar ni, diorang sume dah semakin membesar nampaknya. Lagi rindu dibuatnya,hehe

Tengok apa nih...



Khusyuk....

Macam khusyuk. Tapi tak tahu la apa spesifiknya yang ditengokkan. Ini satu-satunya gambar terbaru mereka berdua, my loving nephew; Hadi dan Aisya. Mereka dibawa oleh abang-abang mukmin ke Zoo Negara. Mungkin ini kali pertama mereka lihat binatang besar dan secara live kot,hehe..

Yang penting, semoga kalian sentiasa sihat dan bertambah sihat lagi. Semoga lawatan ke Zoo Negara menambahkan betapa Allah itu Maha Agung dan Maha Hebat ciptaanNya biarpun kalian masih lagi dalam umur yang muda. Semoga kalian menjadi orang-orang yang sentiasa menghargai nikmatNya suatu masa nanti..



Alhamdulillah, kami pulang dulu...

2 comments:

hambaNya said...

Comelnya Hadi & Aisya (^_^) sgt pantas masa berlalu. Teringat masa hamba kecik2 dulu. Mmg favourite la zoo negara nih..x tau dh pg brp kali (^_^)

saffmukmin said...

comel2,hehehe..lagi rindu nk g jumpa hadi dan aisya,huhu..mukmin kalu xsalah sekali je g Zoo negara ni,hehe..masa tu pun rasa dh kagum sangat sbb dapat tgk secara live..