Thursday, February 12, 2009

Culik, Bunuh dan bla-bla......

Culik,bunuh dan macam- macam jenayah yang kita dengar tahun lepas dan juga tahun ini mengundang rasa gelisah pada setiap orang. Jenayah yang dilakukan oleh penjenayah- penjenayah yang mungkin tersepit dengan masalah kehidupan, ataupun mungkin memang perangai sendiri patut kita sama-sama tanganinya..


Namun, culik, rompak dan rasuah malah ugutan bunuh sudah jelas dan nyata menjadi asas kepada satu parti ini, yang mana selalu berkata dia lah yang terbaik dalam segenap menjaga keTUANan Melayu..


Pen'culik'kannya YB ADUN Perak yang sudah jelas dan nyata sehingga tertubuh kerajaan baru Perak dimana YB Dato Seri Nizar mempertahankannya atas beberapa asas yang kukuh, sekarang timbul pula kehilangan YB ADUN Kedah dan juga Selangor. Ni gila ke apa orang sana sampai mahu culik orang sampai macam ini!!!


Ancaman bunuh pula yang datang daripada Khairy.Emm...pelik-pelik.Ada juga orang macam ni kat Malaysia tercinta yang amat mencintai keamanan.


Tuan Guru Nik Aziz

Kenapa semua ini berlaku???


Satu je yang mukmin dapat lihat kenapa semua ini berlaku sedemikian rupa. Ini kerana Allah sedang berbicara dan sedang tunjukkan betapa kita masih lagi perlu untuk duduk belajar dan mengambil iktibar atas semua yang berlaku. Dan kerana kita sudah tidak lama lagi untuk meletakkan ISLAM pada pemerintahan Malaysia sekiranya inilah perangai dan sikap parti UMNO yang semakin teruk sedang memerintah Malaysia..

p/s-Ya Allah, bantulah kami dalam memperjuangkan agamaMu..

No comments: