Sunday, January 25, 2009

Semuanya Tentang Istiqamah

Dua minggu terakhir ini merupakan tahap paling kritikal buat mukmin. Marking paper, marking assignment, kuiz dan macam-macam tutorial serta amali memberikan sedikit tekanan di samping gangguan-gangguan lain.



Kawan-kawan yang mungkin lagi hebat,huhu

Kerja yang diberikan tentulah menuntut untuk disiapkan pada masa dan ruang yang sepatutnya. Bila melihat carta kerja yang diberikan, semuanya telah disusun dengan baik malah kalaulah seorang tutor itu dapat mengikut sepenuhnya seperti yang disusun, tentulah tutor ini diberikan status kerjanya beyond expectation..fuh..bila la dapat jadi macam tu..




Student+tutor = ????

Semuanya tentang istiqamah


Istiqamah. Ya. Sangat setuju bila kerja yang diberikan untuk disiapkan akhirnya tertimbun jua walaupun sudah ada niat mahu buat. Tapi bila ada orang istiqamah untuk buat sikit-sikit, pasti tidak bertimbun macam sekarang.

ISTIQAMAH!!!!




2 comments:

hambaNya said...

(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)

(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)

(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)

(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)

istiqamah..walaupun pkr tersebut pkr yg kecil & dilakukan berulang, bila ditinggalkan kt rase kekurangan..sbnrnye kt dh meraih istiqamah trsebut (^_^) InsyaAllah kejayaan akan menyusul dgn usaha, doa & tawakkal kpdNya (^_^)

"..jgn difikir derita akan bpnjgn, kelak akan mmbw putus asa pd Tuhan, ingatlah biasanya kabus x bpnjgn, setelah kabus berlalu, pasti cerah kembali..."

(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)

saffmukmin said...

betul..lirik lagu tu pun sudah menceritakan segalanya kan..(^_^)