Thursday, September 10, 2009

09/09/09~


Hadi bersama abah dan keknya..


Ada apa dengan 09/09/09?? Untuk diri saya sendiri sememangnya tiada pun. Cuma saya melihatkan ia tarikh yang begitu cantik. Tapi, untuk keseleruhan ahli keluarga kami, semalam tarikh itu adalah tarikh kelahiran anak saudara kedua saya, Hadi Marzuqi bin Mohd Hilmi. Sudah dua tahun rupanya dia. Cepat sungguh masa berlalu ye..




Irham Razin




Aisya Safia




Amir Safwan




4 serangkai,bergabung!!!hehe..



Tiba-tiba teringatkan kepada keempat-empat anak saudara. Yang penting, mereka akan pulang beraya nanti. Ni, uncle kamu sudah bersedia menyambut kamu semua. Nak berapa duit raya nanti semua ni???(macam banyak duit je ni,hehe)..


p/s-semoga dapat beraya dengan elok nanti

2 comments:

nooraniza mohd kassim said...

uncle...

sy nak duit raya jugak...

saffmukmin said...

aik..sjk bila ada anak sedara baru ni,hehe...

kalu yg ni nak duit raya,kena jadi mcm gaya anak kecil jgk la,huhu..