Sunday, October 10, 2010

Sanah Helwah Redhuan~



Assalammualaikum dan selamat sejahtera buat semua. Alhamdulillah, hari ini Allah masih kurniakan saya umur dan tubuh badan yang masih lagi sihat wal'afiat.


Terima kasih Allah di atas umur yang diberi. Sudah suku abad saya hidup di dunia, mana mungkin tiada apa yang saya boleh lakukan untuk sumbangan demi Islam tercinta. Saya doakan, kalau yang besar saya tidak dapat buat, berilah keizinan untuk saya lakukan yang sederhana tapi boleh menyumbang. Tapi jika yang sederhana pun tidak mampu saya buat, berikanlah saya kelapangan dan masa untuk berbakti dalam keadaan kecil-kecil tapi bermakna untuk perjuangan Islam. Namun, tersimpan di dalam sudut hati untuk terus berjuang selamanya, selagi nyawa diberikan Allah.


Alhamdulillah, sudah 25 tahun umurnya. Genap hari ini, 10-10-10. Triple ten?? Tiada makna juga tarikh cantik kalau hari-hari bertambah maksiat kepada Allah. Pesanan buatku terutamanya..


Semoga Allah ampunkan dosa saya selama ini. Dosa yang terang bersuluh, dan dosa yang sembunyi-sembunyi di baliknya..


P/s-Sanah Helwah Redhuan!!!

1 comment:

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum WBT.

Saya juga tumpang bersyukur atas panjang umur kamu ini. Saya berharap agar redha dan rahmatNya selama umur berbaki ini. Amin Ya Rabbal A'lamin~