Tuesday, December 15, 2009

Setahun Sudaa.....


Genap sudah setahun ketika saya menjenguh ke Selangor tempoh hari. Biarpun masa saya jumpa, si dia ini masih lagi tidak dapat kenal saya dengan begitu baik pada mulanya, tapi melihatkan karenahnya yang pasti mencuit hati, lama-lama ia jadi senang pada saya. Gelak ketawa-pandai senyum sokmo-aksi-aksi 'hebat' mengalahkan sepupunya yang sama umur(heheee) dan macam-macam lagi. Yang pasti, cukup genapnya umur dia setahun lebih-lebih, dia sudah boleh berjalan..tahniah!!!!


Tahniah Irham!!!


Si dia ini adalah anak saudara saya yang ke-empat, Ahmad Irham Razin. Ni anak kesayangan abang sulung saya ni. Lagi-lagi maknya. Dan lebih-lebih lagi nenek-neneknya,hehe..Bak kata, semua sayang la. Pak saudara dia yang ini pun terlebih sayang biar jarang jumpa.



Tahniah Irham sebab dah dapat berjalan dengan baik. Terokailah, berjalanlah di dunia yang serba nan indah ini, nanti pasti lagi susah mak dan abahnya nak berjaga-jaga,hehee..Apa-apa pun, kita tunggu adik Amir Safwan pula berjalan nanti. Senang sikit nak berurusan Irham ni.


Hujung minggu ni, jumpa ye Irham. Pak Weng nak tengok skill berjalan. Ke ada tambahan skill baru pula?? Dulu dah ada satu skill yang sempat Pak Weng rakam,hehee...Harap ada skill baru ye!!!~hehe..


video

Irham!!!!~hehee...

p/s-sudah setahun baa..ke Irham dah nak dapat adik baru???hehee

2 comments:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum warahmatullah Mukmin

Comel sungguh gelagat Irham (^_^)
Tahniah sbb dah pandai jalan..pasni blh jln jauh lagi (^___^)

saffmukmin said...

waalaikummussalam warahmatullah HambaNya

hehee..comel sgt2.berapa kali dah dok gelak sorg2 ni..melihatkan gelagat Irham ni,hehe..

tahniah jg utknya.ni dah berjalan,lg byk dia nak terokai nnt,hehe..