Sunday, July 05, 2009

Jom Tengok Sekali...

Saya begitu seronok dengan gambar-gambar ini (jom tengok sekali!!!hehe...). Mungkin abang sulung saya, Rafiqie a.k.a Abe Qie teramat penat barangkali dengan karenah Irham Razim,anak saudara ku yang ketiga. Dia antara anak saudara yang jarang saya ketemui dan juga Amir Safwan. Mungkin sebab saya jarang melawat mereka. Tiba-tiba rasa rindu mahu jumpa mereka!!huhu...

Dari kejauhan, saya mohon maaf pada Abe Qie dan juga abang-abangku yang lain kerana tidak memberitahu kalian saya ke Penang untuk menyambung pengajian. Bukan sengaja tidak mahu beritahu, cuma merasakan ini biasa-biasa saja. Maaf ya!!!..Insyaalah nanti kalau jalan-jalan Penang akan saya tunjukkan jalan (tunjuk jalan je la,hehe...)



irham dengan abe Qie~lentok...




irham dengan abe Qie~ikut papa dia ni,hehe...




meleleh pula irham ni,hehe...





Hadi dengan bapak sedaranya





aisya,hadi dengan Abah Toknya..





senyum Amir....


p/s-Irham Razin, Aisya Safia, Amir Safwan, Hadi Marzuki..~bertemu kalian nanti.

No comments: