Wednesday, June 03, 2009

Semua Sudah Runtuh...

Kebimbangan tentang runtuh sememangnya merunsingkan. Siapa yang tidak bimbang tentang runtuh. Mungkin harga runtuh je yang best barangkali saya rasa.



Dari akhlak dan moral yang runtuh



remp-it!!


Dari segala pembangunan fizikal yang runtuh, ada yang mati..




rosak..



Tiada yang mati namun kerosakannya dianggar RM25 juta..




sebelum (1)





sebelum(2)





selepas..macam kena rempuh dengan raksasa,huhu


Mungkin kita tahu dan yakin semuanya telah ditetapkan atas apa yang berlaku, tetapi jika mahu dibandingkan dengan harga pembinaannya, saya yakin kita semua akan terkejut dengan keruntuhan bangunan ini yang bertahan hanya setahun. Datuk Shaziman sendiri berasa malu dengan apa yang berlaku. Jabatan Kerja Raya Malaysia memang tertampar dengan insiden ini.


Runtuh Yang Ini?


Tiada apa lagi yang mahu ditunggu, saya cuma mahu harapkan runtuh yang ini pasti ramai antara kita akan sujud syukur. Ini juga antara runtuh yang best!!! Saya cuma mahu tunggu keruntuhan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu yang sememangnya sudah banyak terlibat dalam segala hasil dan duit rakyat yang sepatutnya disalurkan pada saluran yang betul tapi sudah jelas dan nyata bukan begitu yang diharapkan. Mungkin bahagian yang runtuh pada stadium ini adalah bahagian rakyat Terengganu barangkali..


p/s-runtuh ooo runtuh..

No comments: