Sunday, June 28, 2009

Minta Maaf Pada Semua..

Pada kesempatan dan ruang yang ada sebelum saya menyambung pengajian nanti, ikhlas saya mahu mohon maaf pada semua yang pernah saya terlanjur cakap yang boleh lukakan hati dan juga perasaan masing-masing. Lebih-lebih lagi pada kawan-kawan yang dikenali sejak sekolah lagi,(jika ada..) dan juga pada rakan sekerja di Kolej dahulu. Khusus lagi kalau ada antara mereka yang selalu saya naik angin sejak dulu lagi. Maaf ye kalian!!!huhu..



kawan sekolah..SPM 2002



kawan matrikulasi..2003




kawan kampus..2004/2008



kawan sekerja..2008/2009




sahabat..sampai bila-bila.


Lagi khusus kepada beberapa nama ini, saya mohon maaf dari segala pertuturan saya. Andai saya pernah buat silap, maafkan saya.

~en.Masri (pengetua Kolej PTPL)
~Pn. Halina (Ketua Bahagian)
~en.Azhar (Ketua Akademik)
~dan mereka yang lain..

Mungkin dulu mereka antara yang saya selalu sahaja melenting. Maafkan saya..

Sekarang, saya pun masih lagi sedih dengan berita kemalangan antara seorang kenalan dan juga adik kepada kami semua. Khamis lepas, dia kemalangan di Terengganu. Sekarang masih lagi koma dan terdapat beberapa kesan yang serius pada badannya. Semoga dia cepat-cepat sembuh..

julai 2009

Kalau tiada aral melintang, saya akan menyambung pengajian nanti. Tiada yang lagi hebat dari segala yang ada sekarang cuma doa dari kalian. Doakan saya agar semuanya berjalan dengan lancar seperti yang telah dirancangNya..

p/s-minta maaf pada semua!!

2 comments:

Mrs ;) said...

salam...welcome to da club...insyaALLAH moga dipermudahkan deh..Bersama Menuntut ilmu!

Akademil Wasilah Perjuangan Dakwah...

saffmukmin said...

salam.waduh2 Mrs ni,hehe.welcome2 to the club!!!huhu..